10. Conclusions

CONSIDERACIONS EDUCATIVES PER A LA CONSTRUCCIÓ COMPARTIDA DEL CONEIXEMENT

* Definició d’Innovació:

Definició d’Innovació del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya “es considera que una educació innovadora és aquella que incideix en el que s’ensenya i en com s’aprèn, que prioritza el gust per aprendre, l’estímul a pensar i l’esforç per entendre i que ajuda a despertar el sentit crític de l’alumnat i del professorat. Però les finalitats bàsiques de qualsevol innovació han de ser millorar l’èxit escolar de tot l’alumnat i promoure l’esforç de tots per aconseguir l’excel·lència educativa”.

* Actitud Proactiva de l’aprenent:

.

Responent preguntes, treballant amb interdepencència positiva i explicant als altres amb finalitat comunicativa.

* El bloc com a portafoli. Categories:

* La reflexió, el diàleg i el metadiscurs:

Imatge cedida per Olga Esteve i Zinca Carandell

* Canvi de paradigma:

Combinar metodologies adaptant a l’aprenent i als objectius.

Consultar la memòria de la llicència per accedir a la totalitat de la informació.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s