Per a tota la vida

esolUna feina per a tota la vida, una parella per a tota la vida, una casa per a tota la vida… Són fonaments d’altres temps que potser trontollen en el dia a dia.

ellunaLa velocitat dels canvis en la societat actual prima la immediatesa del consum. Quants mòbils hem tingut? Recordo que, no fa tant, no en teníem.

eclipEl consum ens acompanya tota la vida, per tant, cal ser-ne conscients i crítics. L’ús de la tecnologia i la comunicació amb imatges pot ser ben creativa, com en aquesta publicitat de LEDs. O bé transmetre missatges que cal descodificar, com en el següent vídeo. El consum ens acompanya a la vida. I el nostre cos, també.

5 Comments

  1. Hay que ver como la sociedad se preocupa por cosas superficiales y lo importante no se consume porque no vende. Buen post!

  2. Vaig ser de les primeres usuàries de mòbil i em vaig haver de sentir de tot d’amics i coneguts que ara el porten tot el dia penjat a l’orella. Cosas vederes, Sancho, que non crederes.

  3. M’agrada l’aire didàctic del vídeo, més que la denúncia que hi ha al radera. Sembla una batalla perduda la de la imatge idílica i irreal de les dones als mitjans i a la publicitat…
    Convé conèixer la indústria i tota la feina que hi ha radera de cada imatge, i convé també donar les eines per interpretar-les sense que generin conflicte i traumes a les més joves…

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s